Wahiwa

2010-05-20 @ 06:12:52

Heeeeej alla!
Nu är jag äntligen tillbaka på Oahu och elektroniken :) Big Island har varit helt awseme och jag har sååå mycket att berätta men hinner inte så mycket nu, för vi ska iväg och kolla på solnedgången och käka thaimat! Idag har varit min första dag här på STN base och mycket har hänt, och mycket nya människor att lära känna, alla är så goá :) Vi började morgonen med quiettime i en park och fortsatte sedan med bön och samling i baren... Efter lunch åkte vi till Wainae för att lära barn att simma och surfa...
aja nu måste jag dra, men jag ska skriva ett långt inlägg om Big Island och lägga ut bilder så fort jag hinner!!

Ps. Tack för alla gratulationer både här och på facebook ds.

Puss och jag saknar er alla <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att höra att du haft det bra. Vi längtar efter att få höra mer och att få se bilder.

Här hemma har vi äntligen fått lite sommarvärme och idag har vi njutit av en lång,skön kväll.

Längtar efter dig!

Mamma

2010-05-20 @ 22:17:02
Postat av: Mamma

Hej!

Kul att höra att du haft det bra. Vi längtar efter att få höra mer och att få se bilder.

Här hemma har vi äntligen fått lite sommarvärme. Idag har vi njutit av en lång, skön kväll.

Längtar efter dig!

Mamma

2010-05-20 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0