STOKED!

2010-05-29 @ 11:40:59

Heeej!

Förlåååt att det har dröjt lite med nytt inlägg! Det har hänt ganskamycket grejer här och jag har helt enkelt inte haft tid... Men jag lägger ut massa bilder (några mer från skydivningen) som lite bonus :)

I alla fall i onsdags var det graduation för Anna, Wes, Cali och Collin (bara jag, Malin och Candace kvar), det var riktigt mysigt och vi hade finmiddag i baren och det hölls mycket rörande och vackra tal!
På torsdags morgon gick vi upp kvart i fem för min första dawn patrol, alltså surfa på morgonen innan dagen börjar...gahh det var hur coolt som helst och även min första surfdag här i Oahu :) Vädret var kanon och vågorna var chill, JE! Torsdag dag var det Feeding the Hungry, lite anorlunda koncept den här gången och vi interns hängde med folk hela dagen, riktig kul! Torsdag kväll (Annas sista) åkte vi med Wes nyfixade bil till Milalani och käkade frozen yoghurt...

Idag började dagen med graduation för SLS (blivande Staff). Fortsatte med Adjötagande till alla som ska hem för sommaren och på Outreach till Sri Lanka mm. Har kommit fram till att det är riktigt många som ska iväg... hmm
I alla fall efter det drog vi interns till en skatepark, crusade runt lite och kom på att jag saknar min snowboard... hehe Efter lite organising i 301 gick jag, Malin och Candace och köpte en bokhylla till vårat rum, som sedan jag och Malin bar hem i regnet...medans vi sjön lovsånger HA!

Denna kväll har avslutats med Wahiwas första X-factor, med det menas att vi har haft en konsert med tre band som spelat i Baren och alla här omkring är välkomna! Det var ett par bra band och kul att det kom så mycket folk som det gjorde! 

I morgon är vi lediga och ska till north shore och surfa hela dagen jeiiii!! jag är sååå stokad, sen blire surfers church på kvällen :)

Hoppas ni har det bra hemma i sverige och att sommarn kommer!!!
saknar er
puss 

Vill säga ett speciellt MISS YOU!!!!! till Anna och Åsa som åkte tillbaka till Svearike idag... 




Kommentarer
Postat av: Veronica

Sommarn kommer allt här, härligt! Vore kul med bilder från huset där du bor :). Grymt att ni gjort beat it dansen!! kraam

2010-05-31 @ 11:46:17
Postat av: Martina

Jätte kul att läsa din blogg Matilda. Verkar som du har det sjukt nice:)

Såg att Hanna va med på en bild också, kul. Jag gick på Marre samtidigt som henne. Du kan ju hälsa till henne.

Kram

2010-06-01 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0