STN

2010-05-11 @ 06:44:33
heeej!
antligen har jag fatt tag i en dator for att skriva lite!
hinner inte skriva sa mycket men tankte bara gora en snabb uppdatering... som ni kanske forstatt ar vi just nu pa en outreach pa on Big Island dar vi inte har mojlighet till datorer... det ar som en drom, vi bor pa en liten privat kaffefarm, med pappaja, mango, avokado, apelsin. citron trad pa tradgarden!!! gahh vi kan plocka frukt fran traden och kaka, helt freaking coool!!!

Idag var forsta surfdagen och jag stod upp tva ganger! HA! jag sag aven en havsskolldpada, svincoolt! Igar var vi pa en utflyckt...forst hoppade vi fran klippor ner i klarblatt vatten och simmade i undervattensgrottor, allt ar sa sjukt coolt har och jag har varit med om sa mycket pa bara dessa dagar som gatt... i gar kvall vandrade vi till en strand med gron sand och badade i vagor...gahh

alla ar sa snalla och det ar tva andra svenska tjejer med pa denna resan...vi gar upp supertidigt pa dagarna och lagger oss sent, plus att jag har lite jetlag kvar...men det ar ok!!!

okej, nu vet ni lite i allafall...om jag inte hinner blogga mer har sa aker vi hem om en vecka ungerfar, da kommer jag lagga ut massa coola bilder och skriva lite mer utforligt :)

foresten, gissa vilken dag det ar i morgon, min fodelsedag (och Lisas, Grattis till dig! love ya)!!!!!

puss pa er alla och jag saknar er mega!!
M

Kommentarer
Postat av: lotta

idag är dagen...födelsedagen! Att få fira den i steksol i Söderhavet kan inte vara fel! Hoppas dina nya vänner firar dig lite :) vi får fira i sommar! Ha en fantastisk dag och en fortsatt underbar tripp! Miss ya!



(ps. Melissa Horn kommer till Lidköping på porslinsfestivalen i augusti!)

2010-05-11 @ 07:58:25
Postat av: Mormor

Stort Gattis på 22-Årsdagen lilla Matilda

Vilken födelsedag att få fira den på en så fantastisk Ö. Låter härligt. Sköt om dej. Var rädd om dej. Stor kram mormor.

2010-05-11 @ 11:32:41
Postat av: Kött

Grattis i stora lass matilda!! Låter som om du har det huur bra som helst! jag har jobbat min första dag på promens.. dog typ... saknar dig!! pöss o kram saris

2010-05-11 @ 12:26:37
Postat av: Amanda

Grattis babe! Sola och bada från mig :D pusss

2010-05-11 @ 17:26:17
URL: http://Amandaalager.devote.se
Postat av: Mamma

Kul att läsa din blogg och se att du har det så bra. Det var skönt att höra din röst när vi talade med dig i telefon idag. Tusen grattiskramar från oss!

2010-05-11 @ 20:09:38
Postat av: Syrr

Heeeeej! Låter helt underbart, helt overkligt. Grattis till dg med!! massa pussar och kramar Ha det toppen kul och jag är så glad att du har det så bra!!!! puss

2010-05-12 @ 19:55:31
Postat av: Veronica

Åh, det låter så härligt! Har läst detta inlägg 3 gånger nu, hoppas det kommer ett nytt snart!:) Kraam

Ps. Din facebook bild är sååå snygg!!!

2010-05-19 @ 13:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0