På en regnig trappa...

2010-05-26 @ 11:28:58

Hej alla!

Lite nya bilder tagna av Linn Neumann:
Första bilden är tagen på Waimea beach när vi filmar in Michael Jacksons Beat it dans, Den andra bilden är tagen på Catrins möhippa och den tredje också den på Waimea beach när jag hoppr från en klippa!

I allafall sitter ute påvår trappa (eftersom internet i vår lägehet är kass just nu, och här är närmare rautern), det är kolsvart så jag ser knappast tangenterna och det har börjat småregna men men vad gör man inte för att få lite kontakt med omvärlden :P

Det gickKung på min prayer i morse och jag var inte alls lika nervös som jag trodde att jag skulle vara! Så idag har vi varit ute med feeding the hungry, på ett lite mindre ställe och det var riktigt kul idag! När vi kom hem drog jag och Malin ut på sommarens första springrunda och avslutatde med styrketräning, JE!!
Nu sitter jag och väntar på min timme av all night prayer, som vi har i natt...min tid är mellan tolv och ett :) 

Nu börjar jag få ont i ryggen så jag måste sluta och gå en sväng haha
Men jag ska bara hälsa till Robin att Hanna hälsar tillbaka (har inte hunnit hälsa till Åsa än, men hon hälsar säkert också tillbaka)!!

sov gott alla!! 


Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag är ute och läser din blogg nästan varje dag. Det är spännande att se hur du har det och jag förstår att det är helt underbart. När jag ser närbilden på dej, tycker jag du är riktigt nära och inte så långt borta. Bilden när du hoppar från klippor den är fin men men... akta dej. Var rädd om dej och stor kram från mej.

2010-05-27 @ 18:37:27
Postat av: Anonym

2010-05-27 @ 18:39:54
Postat av: syrr

helt underbart syrran! Så snygga bilder har du!! massa pussar

2010-05-27 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0