Once in amonth church and Ohana night

2010-05-25 @ 11:17:54

So I haven't got so mutch time, cuse I have to prepere a one hour long local prayer for tomorrow! lite nervös är jag...men det kommer nog gå kanon! Tänkte köra en snabb förklaring för once in a month church och Ohana night: Once in i month church är precis vad det låter som, vi hjälper till på ett "möte" (sammankomst) som är en gång i månaden. Ja fick hjälpa till som fotograf (även fast jag inte alls är bra), det var nog bara för att jag har en bra kamera haha men kul var det i alla fall :) Det coola var att jag efteråt fick vara med när det döpte en kille i havet, en kille jag pratade med på morgonen!

Ohana night har vi på måndag kvällar...då vi har fastat hela dagen och idag satt vi i baren i sex timmar och lyssnade på Cindy, testamonys och annat, det var riktigt kul och det kändes inte alls som sex timmar :) så vid fyra packade vi bilarna fulla och drog till en strad för att grilla tillsammans, äta och hoppa från klippor HA! OHANA NIGHT!!

Konrad, Lisa och Sofia: Jag hade en kamerakille med mig både innan, under och efter hoppet :) jag trodde faktiskt att det skulle vara kallt där uppe, men det var det inte alls!

Lotta: eftersom jag inte kan komentera på din bloggså gör jag det är i stället: grymmicsh! fortsätt skriva och jag ska läsa och lottsas att jag är där med dig/er!! puss 

Oj, såg att jag skrivit både på engelska och svenska nu när jag läste igenom, men hinner inte ändra det nu, så det får ni leva med haha
TACK för alla kommentarer, det uppmuntrar verkligen!

Nu MÅSTE jag gå och lägga mig, jag och Malin ska upp och springa i morgon :)


Kommentarer
Postat av: Robin Sandberg

Liiiite gött du hare elle! skydivingen såg siick ut!:D:D Man blir sugen på att dra dit igen!! Hälsa sthlms hanna å göteborgs åsa:P

2010-05-25 @ 11:43:04
URL: http://robinsandberg.se
Postat av: lotta

hottie! brunbränd och surfhår!Får det jobbigt att matcha dig när du kommer hem sen!

2010-05-25 @ 19:59:08
Postat av: jockeHAMMAR

Trevlig blogg Matilda! Hoppas att allt är bra.



Kramar

2010-05-25 @ 23:46:59
URL: http://jockehammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0