mer...

2010-05-22 @ 09:52:59

Så, jag glömde lägga ut en bild på Collin, så här är han!
Den andrabilden är när jag Malin och Collin tog bussen till Milalani ikväll för att käka frusen yoghurt med alla tillbehör du vill (man fixar allt själv, ni ser pumparna där bakom)...
Nu ska jag springa ner till baren för vi tränar på en Machel Jackson dans (den dom gör på torget i stockholm) till ett battle mellan STN sweden och STN Hawaii HA!!!

Jag har även glömt att berätta en anna sak....I morgon ska sju tjejer, bland dem jag åka till North Shore för att avklara livets Skydiving!!!!!! gahhhh I'm so excited :)

puss och god natt


Kommentarer
Postat av: Syrr!

Låter helt crazy!!!! men super kul!!! Vi käkade också frozen yoghurt, med massa frukt, cheescake bitar , olika godis och typ mussli och massa annat. Det var super gott!! Kul att se alla ansikten, lycka till med hoppet!!! PUSS

2010-05-22 @ 10:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0