dirtbike

2010-05-31 @ 11:27:23

Hey!

Idag har variten BRA dag! Sjukt kul hela dagen :)
Vi gick upp vid sex för att åka till North shore och hjälpa till på en crosstävling som volontärer...jag och Malin stod vid en brytpunkt som även var mål och efter sex timmar där såg vi ut som bilden här under haha
När vi kom hem chillade jag mest runt på vår våning, , tog en dusch och var tvungen att tvätta mitt ansikte tre gånger innan jag blev ren :) satt en stund i Hannas kök och pratade med henne medans hon packade för Sri Lanka, lyssnade på Emily och Nicole när de hade gitarr och sång jam, hängde på en sväng med bongotrumman i slutet HA! Nu har även Malins pojkvän Daniel anlänt så det är najs!!

Det kan även hända att jag och Malin blir bilägare inom de två närmaste dagarna, vi ska checka lite mer på deti morgon... 

Nu skajag krypa till kojs!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Matilda!

Det var kul att höra från dig igen. Vi förstår att du har hur kul som helst, men vi saknar dig mycket. Jag och pappa har varit lite lediga i helgen. Vi var på ett jättekul 50-årskalas (Björn Milltons) i lördags, hemma väldigt sent... Upp tidigt i söndags för att vara i Jönköping på fm-möte och se Lisas avslutning på bibelskolan. Jag och pappa var på IKEA och fick hjälp att rita köket till stugan. Det blir nog jättefint. Sedan packade vi kärran med Lisas grejor och åkte mot Hellekis igen. Sent i säng och upp tidigt för att åka till Hunnebostrand under måndag och tisdag. Konferens med BpL. Vi har haft två underbara dagar och äntligen är det lite sommar här. Kristoffer är i Stockholm tisdag till torsdag på skolresa.



Ha det så jättebra så hörs vi igen!

Massor med kramar

Mamma

2010-06-01 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0