Honolulu

2010-06-05 @ 12:24:35

Today when we came home from the foodbank there was a big box waiting for me on my bed :) yeahhh It was my new videokamera and new linces to my ordinary kamera!
tjohoo!
I'm gonna try to do some videoblogg (in the future)... but today I just have a picture from the beutiful photagrapher Linn Neuman :)
The picture is from this night...we went to Honolulu (for my first time) and Waikiki, for some sick cheesburgers, shopping and just having fun with Malins cusin and her friend who are wisiting!
Tomorrow saturday, free day and surferschurch...

For Grandma: Heeey! idag har jag varit på foodbanken för första gången, vi volontärarbetar där för att få fri mat till lägenheterna :) När jag kom hem låg det ett stort paket på min säng, med min nya filmkamer och några nya linser i...jeiii! så nu ska jag kanske försöka mig på lite videoblogg (filma in ett klipp och lägga ut här)... Ikväll har jag varit i Honolulu för fördta gången, det var en riktigt fin stad det, jättevacker! 
I morgon är det ledig dag och sedan surferschurch!

Puss and good night

 


Kommentarer
Postat av: Mormor

Roligt att läsa din blogg Matilda, Vilket jag gör varannan dag minst. Tack att du tänkte på mej och skrev på sv. men jag förstår en del av din eng. också. det är otroligt va mycket du är med om. Det låter så spännande. Tänk nu har du varit en tredje del av din tid där. Tiden går fort när man har roligt. Kram mormor.

2010-06-05 @ 16:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0